Dag 4: Williams - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 4: Williams - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 4: Williams

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

11 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag begon officieel onze roadtrip! We moesten ongeveer 700 km rijden richting Williams, een echt route 66 stadje.

Na een hele tijd onderweg geweest te zijn kwamen we bij een hele grote outlet, die in 'the middle of nowhere' ineens op dook langs de snelweg. Hier heeft Tim uiteindelijk een shirt van Ralph Lauren kunnen scoren voor maar 12 dollar, ongeveer 9 euro! Ook Rene heeft nog een shirt gevonden, het was dus een aardig geslaagde tussenstop. Verder zagen we daar ook een In 'n Out burger, hier wilden we al een aantal dagen eten omdat ons verteld werd dat je daar hele lekkere hamburgers kon eten. Dit hebben we dan dus ook gelijk maar gedaan. Het was er gigantisch druk en het duurde erg lang voor we wat kregen, maar het was het toch waard!

Uiteindelijk kwamen we rond 6 uur 's avonds aan in Williams, dit was een mooi stadje met oude saloons, paard en wagen, en natuurlijk ook de nodige souvenirwinkels. Na hier wat rondgekeken te hebben en een paar souvenirs gekocht te hebben gingen we een lekkere pizza eten en zat deze dag er ook weer op. De volgende dag stond de Grand Canyon op ons te wachten!