Dag 9: Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 9: Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 9: Las Vegas 2

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

16 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na de drukke, hete dag van gister besloten we vandaag rustig aan te doen. We hebben lekker uitgeslapen en zijn rond 12 uur richting het zwembad van het hotel gegaan. Dit was heerlijk want het was rond de 40 graden buiten! Het enige probleem was dat de temperatuur van het water weer het andere uiterste was, zo rond de 18 graden.. Je had dus de keus tussen verkleumen in het water of verbranden in de zon ;)
Uiteindelijk warmde het water vanzelf op dus was het er prima vertoeven. Ook kreeg ik van Isabel nog een soort van aardbeien smoothie met alcohol. Deze moest naar mij toe gesmokkeld worden aangezien ik hier dus niet mag drinken.

'S avonds zijn we pas weer echt wat gaan doen en zijn we weer naar de strip geweest. Dit was ' s avonds veel indrukwekkender nog met alle lichtjes en ook veel levendiger trouwens. Overal toeristen en vooral ook veel mensen die naar clubs gingen, die zich ook in de hotels bevinden trouwens. Wij zijn vooral in het Venetian hotel geweest, hier wilde Tim namelijk graag heen. Dit hotel is, zoals de naam al zegt, helemaal rondom het thema Venetië en Rome gebouwd. Binnenin zijn zelfs de grachten met de gondels te vinden waar je echt in kan varen. Heel mooi om te zien en ook een realisatie van hoe maf deze stad eigenlijk is!