Dag 16: Carmel - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 16: Carmel - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 16: Carmel

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

23 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Carmel-by-the-Sea

Vandaag zijn we vanuit San Francisco naar Carmel gereden, een schattig plaatsje aan de westkust. We dachten de drukte van San Francisco te ontlopen, maar we hebben bijna de hele weg in de file gestaan: op een zaterdagmiddag nog wel!

Bij aankomst zijn we lekker gaan eten bij een plaatselijk restaurantje, heel schattig en kneuterig allemaal. Verder hebben we bij het hotel in de jacuzzi en het zwembad gehangen en 's avonds lekker Japans gegeten. Een heel rustig dagje dus even, lekker!

  • 24 Augustus 2014 - 18:44

    Lisa:

    Hey Lisanne!

    Leuk dat je dit doet :)
    Ik ben ook aan het reizen door the states, ben nu in Boulder Creek, California.
    Dus je bent aardig dicht bij me!

    Misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten, random dutchies in 'murica!

    Mijn dagboeknaam: lisadeheus.waarbenjij.nu
    Mijn e-mail; lisa4165@hotmail.com

    Als je contact wilt opzoeken, ik sta er voor open.

    Groetjes,

    Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7745

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 29 Augustus 2014

Rondreis west Amerika

Landen bezocht: