Dag 17: Carmel 2 - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 17: Carmel 2 - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 17: Carmel 2

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Carmel-by-the-Sea

Vandaag zijn we het kneuterige stadje Carmel wat beter gaan verkennen. Het blijkt vol met boetiekjes te zitten die dure, exclusieve kleding en ook kunst verkopen. Ook zagen we advertenties van makelaarskantoren met huizen waar wel 5 miljoen dollar voor opgehoest moest worden. De crisis voelen ze hier blijkbaar wat minder, of dat is de reden dat die dure huizen verkocht moeten worden..

Verder hebben we nog geprobeerd naar het strand te gaan, wat er hier echt prachtig uit ziet: net een bounty eiland. Maar dat ging helaas niet, er was in de wijde omtrek geen enkele parkeerplaats beschikbaar. We zijn dus maar terug gegaan naar het hotel en hebben daar bij het zwembad gelegen. Ook lekker!

Verder 's avonds een lekkere pizza gegeten (we hebben nu alle keukens al een paar keer gehad volgens mij). Daarna hebben we een drankje gedaan in het hotel waar een oude, bittere, sarcastische dame de drankjes stond te schenken. Behalve dat was ze volgens ons ook nog dronken, aangezien ze alle drank half naast het glas gooide. Gelukkig vragen ze hier steeds niet naar mijn ID dus heb ik al een aantal malibu cola's tot me kunnen nemen.