Dag 19: Santa Barbara 2 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 19: Santa Barbara 2 - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 19: Santa Barbara 2

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

26 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag zijn we naar een shoppingcenter hier in de buurt gegaan waar we allemaal onze laatste dingetjes gekocht hebben die we nog graag mee naar huis wilden nemen.

Verder hebben we lekker aan het strand gelegen waar Rene nog op zijn arm gepoept werd door een meeuw (altijd leuk natuurlijk). Het water was alleen nog best wel erg koud dus zijn we maar naar het vertrouwde, verwarmde, zwembad gegaan.

Later hebben we weer lekker gegeten en nagepraat over de hele vakantie en wat we nou de hoogtepunten vonden. Ik heb zelf eigenlijk geen echt hoogtepunt, ik vond alles leuk en mooi. De natuur, de stad, de dingen die we gedaan hebben etc. Morgen hebben we nog een laatste echte dag hier die we half in Santa Barbara en half in Los Angeles doorbrengen.

• 28 Augustus 2014 - 10:46

Kirsten:

Hallo lieverd, wat leuk om weer allemaal te lezen en wat een mooie foto' 's weer! Geniet nog van jullie laatste dag. XXX voor jullie allemaal Piet en Kirsten

• 28 Augustus 2014 - 17:13

Cindy:

Be save my darling, neem wat lekkers van hooters voor me mee terug ^^

• 29 Augustus 2014 - 12:22

Iris:

Leuke verslagen heb je elke keer geschreven en mooie foto's! :) Ik snap echt NIKS van die tijdzones haha, maar volgens mij komen jullie vandaag weer terug. Dus een hele goede reis en zie je snel weer! ;) XX