Dag 7: Zion national park - Reisverslag uit Levelland, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 7: Zion national park - Reisverslag uit Levelland, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 7: Zion national park

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Levelland

Ook vandaag zijn we eerst nog even naar Bryce Canyon geweest, hier hadden we de vorige dag nog niet heel veel van gezien
namelijk. Daarna vertrokken we richting Zion national park. Dit park was weer wat anders dan de vorige parken, hier moest je namelijk vooral veel lopen wilde je wat zien. Er waren heel veel looproutes die je kon volgen en wij besloten er een te nemen die langs een riviertje liep. Uiteindelijk weken we al snel van het pad af om een helling af te lopen en zo bij het water te komen. Hier hebben we een tijd naast gezeten en een beetje in rond gelopen, het water kwam namelijk tot je knieën ongeveer. Het was erg warm dus eigenlijk hadden we het toen al een beetje gezien voor die dag. Van die looproute kwam dus niet heel veel meer terecht!

Daarna reden we door naar het plaatsje St George, waar we zouden slapen. Daar zijn we bij het restaurant 'Applebees' gaan eten.
Ook toen kwamen we er weer achter hoe veel eten je hier krijgt! Tim en Isabella hadden all you can eat spareribs besteld, dus je kon elke keer een nieuw bordje bestellen als je klaar was. Je hoefde hier alleen eigenlijk niet om te vragen, voor we het wisten stond de hele tafel vol met patat en spareribs. Je kon er ondertussen een heel weeshuis mee voeden.
We hebben nog wel om een doggybag gevraagd zodat we al die spareribs mee konden nemen en (het niet leek of) er veel verspild werd. We zaten alleen zo vol dat we het bij het hotel buiten maar gewoon weer weggegooid hebben..