Dag 15: China Town, Cable Cars - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu Dag 15: China Town, Cable Cars - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lisanne - WaarBenJij.nu

Dag 15: China Town, Cable Cars

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

22 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zijn we weer met een tourbus door een stuk van San Francisco gereden. We zijn eerst richting de kust gereden, waar het een stuk kouder was dan in het centrum. Wij zaten natuurlijk bovenop de bus in de buitenlucht om alles goed te zien, maar dat was nu ietsje minder fijn. Toen de tour leider vroeg wie er bij het strand uit wou bleef iedereen muisstil zitten.. Iedereen wou gewoon lekker terug naar de stad!

Daarna besloten we zelf vanaf het eindpunt naar China Town te lopen, dit is dus een heel gedeelte van de stad wat ingericht is met Chinese restaurantjes, huisjes, en vooral heel veel souvenirwinkels.. Leuk om eventjes te zien. Daarna moesten we naar de wc, maar we mochten nergens naar binnen zonder wat te bestellen. Dus liepen we maar een hotel binnen. Het bleek het Ritz-Carlton te zijn! Een van de duurste hotels in de wereld, waar je tussen de 700 en 3000 dollar per nacht kan overnachten. Leuk om even naar de wc te gaan dus.

Verder hebben we nog meer van de stad gezien en zijn we 's avonds met de bekende cable cars naar de boulevard gereden, ook een hele beleving! Daar hebben we Italiaans gegeten en onze pizzakorsten weer aan een zwerver op straat gegeven (Tim vindt dat erg leuk om te doen). Dus hadden we weer iemand blij gemaakt. Daarna hebben we voor de derde en laatste keer een ijsje bij Cold Stone gegeten. Hier mengen ze ijs op een koude steen, vandaar de naam, met de ingrediënten die je er in wilt: stukjes chocola, brownie, karamel etc. Heel lekker en een goede afsluiting van onze dagen in San Francisco!